Velká data a řízení vztahů se zákazníky

Poznejte lépe své zákazníky, pochopte jejich potřeby a zlepšete svůj zákaznický servis. Cenné informace lze nalézt v datech ze sociálních sítí, webových prezentací, pokladen nebo zákaznických linek. Zeptejte se nás jak.

Zákaznická zkušenost

Investice do vývoje produktů a reklamy může snadno zmařit špatná zákaznická podpora nebo pověst společnosti. Neustálé zlepšování zákaznické zkušenosti od jeho prvního oslovení až po řešení dotazů či reklamací je proto klíčovým faktorem podnikatelského úspěchu.

Jaká data analyzujeme?

  1. Webové statistiky - odkud a kam chodí uživatelé, na co klikají, kde se zdrží, a tak dále. Uživatele tak rozdělíme do segmentů, pro které můžeme připravit lépe cílenou komunikaci.
  2. Obsah elektronické komunikace - jaké jsou nejčastější témata komunikace, jak rychle dokážete reagovat nebo kolik uživatelů, kterým odpovíte na dotaz se stane vašimi zákazníky. Odhalíme chyby i příležitosti ke zlepšení komunikace.
  3. Sociální média - jak často se mluví o vaši značce a produktech, jaký je sentiment, kteří uživatelé jsou ambasadory vaší značky a přináší vám nové zákazníky a další informace.
  4. Ostatní data - Externí databáze mohou zahrnovat informace o bonitě klientů nebo jejich pohybu (například geolokace mobilních telefonů).

Možnosti využití

Analýza velkých dat vám umožní získat lepší přehled o vašich zákaznících, jejich pohledu na vaši firmu, výkonnosti vašich produktů a kvalitě komunikace i uživatelské podpory. Umožní vám rozhodovat se vždy jen na základě ověřených informací a zlepšit tak efektivitu a najít nové příležitosti pro vaše podnikaní.

Perzonalizace

Odhalte chování zákazníků a získejte si je osobním přístupem. Zvýšíte loajalitu i konverzní poměr.

Cílení kampaní

Lepší cílení marketingových kampaní znamená vyšší efektivitu vynakládaných prostředků a jejich vyšší návratnost (ROI).

Prediktivní analytika

Nahlédněte do budoucnosti a odhalte nové příležitosti dříve, než konkurence. Předpovídejte možné varianty vývoje trhu a identifikujte.

„Podle průzkumu IDG 70% světových firem využívá nebo plánuje využití analýzy velkých dat.“

Jak na to

Základem všeho jsou data o vašich zákaznících a produktech. Pokud máte ve společnosti systém pro správu vztahu se zákazníky (tuto funkci má někdy i obyčejný fakturační program), pak je ideální propojit informace s toho systému s webovou analytikou a daty ze sociálních sítí.

Jak se na data napojit, co v nich hledat a jak využít z nich vytěžené informace jsou otázky, které vám pomohou vyřešit naši odborníci. Napište nám.

Zašlete nám poptávku

Kontaktní formulář
*
*
*
Ověřovací kód
Ověřovací kód
*
Anglicky