Personalizace

Využijte informací, které vám na sebe prozradí uživatelé k osobnějšímu přístupu a zefektivnění nákupního procesu. Personalizace pomáhá budovat vztah se zákazníkem, zvyšuje loajalitu a tím pozitivně ovlivňuje výsledky podnikání.

Navažte osobní kontakt

Komunikace, reklamní kampaně a nabídka většiny e-shopů připomíná rozhovor dvou neznámých lidí, kteří se sešli v klubu. Zaplatili za vstup, mají rádi zhruba stejnou hudbu, ale jinak o sobě nic nevědí, a proto často nepřekonají počáteční bariéru. Personalizace promění anonymní klubovou pařbu v příjemné setkání s dobrými kamarády, kteří se spolu bez zábran baví, vyměňují si zkušenosti a obchodují spolu.

Je jen na vás, zdali chcete i nadále hledat anonymní zákazníky nebo ze zákazníků uděláte své přátele, jejichž přání, záliby a potřeby dokonale znáte.

Výhody personalizace

  • Lepší cílení komunikace - personalizované nabídky odpovídající aktuálním potřebám zákazníků zjištěným na základě znalosti jejich profilu a chování na webu i v sociálních sítích.
  • Lepší cílení reklamních kampaní - zobrazování reklam s produkty, které uživatel v daný čas a s největší pravděpodobností zakoupí.
  • Zvýšení retence a loajality - analýza dat vám odpoví na otázku, proč od vás někteří zákazníci odchází a prediktivní modely vás včas upozorní na zákazníky, kteří nejsou spokojeni.
  • Zvýšení konverzního poměru - lepší cílení komunikace a reklamních kampaní znamená také vyšší pravděpodobnost nákupu.
  • Celkové zlepšení zákaznického zážitku - osobní přístup a na míru přizpůsobená nabídka produktů zvyšuje spokojenost zákazníků a jejich celkový zážitek z nákupu na vašem webu.

Výše uvedené výhody lze samozřejmě vztáhnout i na jiné než internetové společnosti. Pokud má kamenný obchod například věrnostní systém, lze z něj získat mnoho zajímavých souvislostí, které lze využít k zlepšení komunikace se zákazníkem.

Zašlete nám poptávku

Kontaktní formulář
*
*
*
Ověřovací kód
Ověřovací kód
*
Anglicky