Inteligentní doporučování

Zvyšte konverzní poměr, průměrnou hodnotu objednávky a obrat vašeho webu či e-shopu díky systému doporučování poháněném pokročilou umělou inteligencí.

Naplňte očekávání zákazníků

Pokud dokážete zákazníkovi nabídnout v pravý čas správné zboží, zaujmete ho a zvýšíte pravděpodobnost, že s ním uzavřete obchod. Správné doporučení funguje stejně dobře v kamenném obchodě jako na internetu. Náš systém inteligentního doporučování je jako zkušený prodavač, který již mezi dveřmi rozezná, co zákazník potřebuje a co mu lze prodat navíc.

Výhody inteligentního doporučování

  1. Zvýšení konverzního poměru (počet objednávek/počet návštěv webu)
  2. Zvýšení průměrné hodnoty objednávky díky většímu počtu různých zboží v jedné objednávce
  3. Zlepšení pohodlí nakupování (snadnější navigace a požadované zboží)
  4. Rozšíření spektra doporučovaného zboží (nejen nejprodávanější, ale i zboží určené úzké cílové skupině)

Jak na inteligentní doporučování

Většina dnešních e-shopů sice zboží doporučuje, ale přistupuje k doporučování špatně, protože spoléhá na jednoduché statistiky nebo dokonce manuální ovládání. Zákazníkovi nabízí nikoliv zboží, které ho skutečně zajímá, ale zboží nejprodávanější, což vede dle studií dokonce ke snížení konverzního poměru.

Náš systém vychází z analýzy skutečného chování a potřeb uživatelů, jejich segmentace a perzonalizace doporučovaní zboží.

  1. Sběr a kultivace dat - historické statistiky návštěvnosti, objednávek, data o zboží a námi doporučené externí zdroje dat.
  2. Analýza historický dat - v datech hledáme a učíme se rozpoznávat vzory chování uživatelů (odsud často používaný výraz behaviorální cílení) s využitím strojového učení. Zároveň analyzujeme zboží, jeho podobnost a ceny.
  3. Nasazení doporučování na web - okamžitě po dokončení analýzy začne umělá inteligence doporučovat zboží na základě typu zákazníka a jeho chování.
  4. Průběžná aktualizace a zlepšování doporučování na základě nových dat - systém se neustále přizpůsobuje změnám a trendům, v případě zapojení externích zdrojů zohledňuje například i počasí nebo nabídku konkurence.

Zašlete nám poptávku

Kontaktní formulář
*
*
*
Ověřovací kód
Ověřovací kód
*
Anglicky