Jaká byla Big Data k snídani?

Bratislava, Brno a Praha – místa, kde s vámi ve dnech 18.-20. července společně posnídal Johnson Darkwah a naši odborníci na datovou vědu, zpracování dat a strojové učení. Také ale představili, čím se zabýváme, jak lze Big Data využít a jak již byla využita, tedy nejzajímavější již realizovaná a fungující řešení z praxe.

22. července 2017

Rubrika: Novinky

Data již několik let řídí změny v podnikání mnoha odvětví obchodu i průmyslu a řešení využívající technologií Big Data jsou úspěšně nasazována mnoha společnostmi. On-line obchodování, interakce se zákazníkem, telekomunikace, finanční trh, cestovní ruch, průmyslová výroba ale i zdravotnictví – žádný obor byznysu není ušetřen. Důležité informace jsou ukryté v datech a technologie dolování dat, strojového učení, uchovávání dat a jejich analýzy jsou tu pro to, aby pro vás takových informací získaly maximum.

Gauss Algorithmic je certifikovaným partnerem společnosti Cloudera pro střední a východní Evropu. Na jejich technologii stavíme své vlastní produkty, která nasazujeme v podnikových řešeních a v našem týmu jsou certifikovaní specialisté, kteří znají každé zákoutí Cloudery. Pražskou snídani podpořil nejen svou přítomností, ale i chutí odpovídat na dotazy přítomných Balázs Ferenc Gáspár z Cloudery.

Big Data k snídani v Praze s Clouderou

Námi úspěšně nasazovaná Big Data řešení pronikají do mnoha sfér byznysu. Jednou takovou je oblast telekomunikací. S využitím vlastního řešení Gauss Community Detection jsme například zefektivnili již fungující model pro predikci odchodu zákazníka. Analýza geografických dat je zase využita pro získání informací o pohybu a výskytu obyvatelstva.

Z odvětví financí byla zmíněna spolupráce při nasazování technologií Cloudera v bankovnictví – 360° pohled na zákazníka, monetizace stávající infrastruktury nebo scoring a risk management.

Technologie Colpirio založená na prediktivní analýze potřeb a chování uživatelů nabízí efektivnější cílení personalizované reklamy, což ocení obě strany – zákazník uvidí pouze to, co opravdu chce a prodávající ukazuje produkty pouze těm, kdo o produkty mají zájem.

Big Data k snídani v Brně

Ani energetický průmysl a internet věcí nezůstal ušetřen nasazení Big Data technologií – začínají se prosazovat senzory v chytré domácnosti, smart metering pro měření spotřeby energie, hybridní datové infrastruktury nebo využívání velkého množství senzorů pro větší spokojenost a pohodlí cestujících na letišti.

Posledním zmíněným tématem je bezpečnost dat a stále více aktuální nařízení GDPR. To nařizuje subjektům pracujícími s osobními údaji zákazníků či uživatelů, jak nakládat s daty, jak je zabezpečit, uchovávat, anonymizovat a mnoho dalšího. Spolupráce se společností Sodat SW a využitím technologií Cloudera nám umožňuje navrhnout a implementovat řešení, které bude připravené na květen 2018, kdy začne nařízení platit.

Přednášek Big Data k snídani se účastnili zájemci z mnoha rozličných oborů, včetně zdravotnictví, nebo energetiky. I tato odvětví mají potenciál pro využití dat, kterých bezesporu vlastní nemalé množství. Kromě možnosti posnídat v prostorách hotelů a kavárny, měli všichni možnost nahlédnout pod pokličku naší společnosti a tomu, čím se zabýváme. Po celou dobu měli také k dispozici hlavního řečníka Johnsona Darkwaha a další specialisty z oboru, kteří zodpovídali zvídavé dotazy.

Big Data k snídani

Byli jste tou dobou na dovolené nebo se vám termín nehodil z jiného důvodu? Na podzim vám budeme k dispozici opět, a proto sledujte naše stránky vzdělávání a sociální sítě, kde informujeme o nadcházejících akcích. Jsme vám k dispozici na FacebookuTwitteru LinkedIn.

Účastnili jste se snídaně a máte nějaké doplňující dotazy nebo byste jen rádi využili některé z našich řešení? Určitě se nám ozvěte na e-mail nebo zavolejte přímo na +420 533 433 927.

Sdílejte s přáteli
Anglicky