Adaptivní cenotvorba

Přizpůsobte cenu nabízených produktů aktuálnímu stavu na trhu a zvyšte obrat i zisk. Adaptivní cenotvorba je založena na analýze dat o cenách, skladových zásobách a poptávce.

Stanovení ideální aktuální prodejní ceny

Každý obchodník se snaží najít ideální cenu produktu, která mu v daný okamžik přinese největší obrat, zisk nebo počet objednávek. Internetové obchody jsou na stanovení správné ceny obzvláště citlivé, protože jejich zákazníci mají možnost srovnat během několika sekund nabídku mnoha e-shopů. Adaptivní cenotvorba problém správné ceny bezezbytku řeší.

Různé ceny pro různé cíle

Neexistuje jedna správná cena produktu. Cena je vždy funkcí časového intervalu, ve kterém je nabízena, stavu trhu a cílů, kterých chce prodejce dosáhnout. Nejčastěji chtějí prodejci dosáhnout:

  • Maximalizace počtu objednávek
  • Maximalizace obratu
  • Maximalizace zisku
  • Maximalizace prodeje doplňkového zboží

Cíle se mohou samozřejmě měnit a mohou být rozdílné pro různé skupiny produktů. Změny konfigurace lze provést prakticky okamžitě.

Jak na to

Adaptivní cenotvorba vychází z analýzy interních a externích dat.

  • Statistiky návštěvnosti a hledanosti
  • Nákupní ceny a stavu skladu
  • Souvislosti mezi produkty
  • Cenové hladiny pro účtování poplatků za dopravu apod.
  • Stav trhu a nabídka konkurence.

Pro bližší informace, případně pro přípravu individuální nabídky nás prosím kontaktujte.

Zašlete nám poptávku

Kontaktní formulář
*
*
*
Ověřovací kód
Ověřovací kód
*
Anglicky